Khamis, 24 Februari 2011

Raptai Pembarisan Hari Ulang Tahun Rejimen 515 Askar Wataniah

Kem Wangsa Bukit Keramat, 19 Feb 2011 – Anggota-anggota sukarela Pasukan Simpanan Tentera Darat (PSTD) telah menghadirikan diri untuk Latihan Tempatan Siri 1 bagi tahun 2011 di Rejimen 515 Askar Wataniah (R515AW). Kehadiran ini amat penting bagi seluruh pasukan R515AW kerana pada keesokkan harinya iaitu 20 Feb 2011, Majlis Perasmian Pembarisan Sambutan Hari Ulang Tahun (HUT) Rejimen 515 Askar Wataniah akan diadakan bertempat di Padang Kawad R515AW dan perasmiannya akan dilaksanakan oleh Komander Rejimen 515 AW Yang Berbahagia Briged Jeneral Mohd Amin Bin Md Din.

Kehadiran anggota sukarela pada Latihan Tempatan Siri 1 ini untuk melaksanakan Raptai Pembarisan Sambutan HUT R515AW. Sesi latihan raptai ini tamat jam 3.00 petang, raptai penuh pembarisan akan dilakukan pada jam 7.00 pagi esok (20 Feb) dan Majlis Perasmian Pembarisan Sambutan HUT R515AW akan dilakukan jam 8.30 pagi pada hari yang sama.

Cik Bahaddin yang mengendalikan raptai HUT R515AW pada hari tersebut walaubagaimanapun tidak dapat menghadirkan diri pada Hari Jadi keesokkan kerana orang tua beliau baru sahaja kembali ke Rahmatullah dan harus bergegas pulang. Anggota sukarela yang hadir telah sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah ayah mentua beliau dan kutipan sumbangan kilat dilakukan oleh pegawai bertugas.
Artikel Oleh : Pbt Mohd Nakhain (BN1 R515AW)
About The Author
Bie, that's my name. Im just an ordinary blogger.Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id. Eam no corpora maluisset definitiones.
Share This
Subscribe Here

 

Categories

Site Info

Followers

Rejimen 515 AW Kem Wangsa Bukit Keramat Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa